Maskerad

Maskeradfesten var skoj :) ! Nästan alla var utklädda så det var lyckat! Vi lekte lekar, drack, åt godis, chips och frukt och jag och Christina satt och skämtade om det mesta :) ! Helana och Åsa kom på sin tandemcykel som det var lovat, de var dock lite ostabila på cykeln men det var bara skoj. Man fick sig ett gott skratt när man fick se dem komma vinglande mot oss :) !
image78

Jag är inte nöjd med min utstyrsel. Jag såg snarare ut som en bonde än Mario :(, så det var inte så lyckat. + att trycket på t-shirten inte var menat att synas men på varje bild syns det! Det var inte bra. Ajaaa jag gjorde så gott jag kunde, jag hade inga ekonomiska möjligheter att köpa nåt till maskeraden och då blir det som det blir. Tack för lånet av hängselbyxorna och kepsen Clarii !

Just ja på tal om Clara, hon har rekomenderat mig till Dea. Hon praktiserar där just nu och i sommar ska hon jobba 100 %.. Så hon har nämnt mig för chefen om att jag skulle vara bra att jobba där för dem. På tisdag eller onsdag ska jag gå dit och lämna in en ansökan wooohoo! Kanske får jag jobb på gina eller Dea.. Eller kanske på båda? nääeee :) ! Hoppas hoppas!
image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback