Lördag

Idag träffade jag Elaine på stan. Vi gick förbi gamla H-centrum som nu heter dragabrunn gallerian eller nåt sånt. Det är bara dyra butiker där så det lär ju inte bli så mycket shopping för min del där. Alla affärerna verkade ha problem med sina larm stolpar eller vad man ska kalla det, nästan alla pep när de kom ut ur affärerna.. Jobbigt Vi var bara på stan ett litet tag men det var skoj och träffa henne :) ! Det var ju ett tag sen bara vi två sågs! Det måste bli ändring på detta :) !

Jag ringde Gina Tricot när jag kom hem till Magnus.. De skulle ringa mig på måndag så att vi kan bestämma en dag som jag kan komma på intervju :) ! wohoo! Man ska inte ta ut glädjen i förskott men lite skoj är det.. Det är lite nervöst bara, hoppas de inte frågar massa krångliga frågor..

Vad händer ikväll? Alla ska ju ut verkar det som. Har dock inte någon lust för det själv, har inga pengar heller för den delen. Jag och Magnus kanske ska grilla med hans kompis och hans tjej men det känns för blåsigt och kallt ute för att göra det.. Aja vi får väl se hur det blir :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback