Lördag och fredag

I lördags vaknade jag upp med världens huvudvärk. Jag var inte alls på topp! Det blev mest mys i sängen för min del.. Magnus och jag gjorde en jätte god pastasallad som vi njöt av. Hmm ja det var väl allt som hände den dagen hah! Ne just ja, vi tittade på en film. Pulse hette den. Jag tittade i cirka 10 min sedan somnade jag men Magnus tittade på hela själv heh.. Han tyckte inte att den var så bra sa han.. Idag har jag mest suttit på balkongen och solat, det var 25 grader ute! Det kändes som sommar :) ! Fick dock inte så mkt färg :( ! Vid 4 tiden gick jag och Magnus på en promenad i värmen, vi gick även till affären för att köpa couscous coh feta ost! När vi sedan kom hem till honom gjorde vi en sallad idag igen. Vi är så nyttiga :D !

Jaa det var min händelserika helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback