Har blivit dålig på att skriva...

Det känns som att jag aldrig skriver här längre.. Jag har helt enkelt inte tid vilket känns lite jobbigt. Tänkte sammanfatta dessa dagar som gått från påskafton till nu lite grann.

I söndags blev det impuls utgång, jag och Magnus lyssnade på bra musik och blev därmed genast på festhumör. Sedan fick han ett sms där det stod att seven hade öppet till 3 så då bestämde vi oss för att dra ut. Jag skickade sms till Frida och frågade om hon ville hänga med och det ville hon :) ! Det var en rätt så rolig kväll faktiskt, just för att det var en impulsgrej :) !

Igår fick jag för mig att jag skulle köpa ett par nya jeans. Jag använder bara 3 par och jag börjar bli riktigt trött på dem. Helena träffade mig på stan och då började letandet efter jeans men det gick inge bra :(.. Jag hittade jätte många snygga men problemet var att jag inte fick igen dem i midjan. De var helt perfekt i allmänhet men så kommer mina höftben och förstör allt, inge skoj det där..

Imorse ringde Lindex och ville att jag skulle komma och jobba idag från 12.00 - 18.00 och imorn 09.00 - 14.00.. Money money money :D ! Nej men det ska bli skoj att komma dit faktiskt. Jag får panik när alla ändå inte har tid å träffa mig när jag har lov. Jag känner mig helt uttråkad så då kan jag lika gärna jobba!

jaaa nu har jag sammanfattat lite grannaa... Och nu ska jag borsta tänderna.. Har precis ätit tzatziki så det blir nog borsting gånger 2 :) !

Vill bara skriva att jag älskar min bejbiii :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback