Grattis mamma!

image116

Idag fyller mamma 39 år! GRATTIS på henne! Hon fick 2 par randiga linnen av mig som hon tycker var för små medans jag tycker att de satt perfekt. Men det är ju hon som är födelsedagsbarnet så det är hon som bestämmer. Ska byta storlek imorn åt henne :) ! Jag tror att jag ska överraska med en till present också :) !

Mammi köpte en varsin stor marabou mjölkchokladkaka till mig och min syster. Hon sa att det var iställer för tårta. Hon tycker inte om tårta och varken jag eller min syster var så speciellt sugna på det heller. Vi åt ju tårta så det räckte och blev över igår på begravningen :) ! Riktigt gott med chokladen iallafall!

Kommentarer
Postat av: Elaine

tussen! du är ju så himla söt =D
hihi puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback