Fredag

I fredags var jag ledig och då passade jag på att gå upp tidigt för att cykla iväg och sola.. Tanken var att Magnus skulle hänga med men han var för trött..  Och ja självständig som jag är begav jag mig själv dit :) ! Efter det gjorde jag och älskling iordning oss för att sedan bege oss till Gränby centrum. Där köpte jag en tröja från Lindex :) ! Den är jätte fin.. Efter det åkte jag hem för att byta om och efter detta åkte jag och Helena hem till hennes pojkväns lägenhet för att ha vår lilla förfest. Hon hade köpt massa baguetter och skagenröra och chips :D mumsiii! Det var skit gott. Sara, Elaine och Ella kom förbi sedan för att joina oss :) !

Utgången blev på seven och bilderna från denna kväll blev heeeelt kaos! Men jag lägger upp dem bara för att ha nåt att visa haha ! + att min nya tröja syns!

image85
image87

Fråga inte vad jag gör. Fotografen tog kanske 5 bilder men han var tvungen att välja den där jag blundar.. Det känns som när man var liten och man hade haft skolfotografering i skolan. Man hade väntat värsta länge på att få se hur man såg ut också får man sedan se att man blundar på kortet och allt är förstört.. Haha ajaaa den bjuder jag på :)

Kommentarer
Postat av: carro

söta ni är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback