Det löser sig alltid..

Igår var butikschefen från stenhagen hos oss på Lindex. Hon blev helt förvånad när hon hörde att jag inte hade något sommarjobb.. Hon sa att jag säkert kunde få jobba extra där också i sommar så att det ändå kan bli hela veckor, alltså några dagar på Lindex på gränby och några dagar i stenhagen.. Hon sa att det bästa vore ju att ha kvar mig i företaget :D hihi! Jag blev jätte glad! De skulle även sätta upp mig på en ring lista, där alla Lindex butiker kan gå in och titta om de behöver någon som kan hoppa in och jobba. Så det här med Gina Tricot känns inte lika pirrigt längre.. Jag klarar ju mig om jag inte skulle få jobba där vilket känns jätte skönt :) !

Snart ska jag och mammi iväg på begravning.. Det är gammelfarmors.. Jag har aldrig varit på begravning förut så vi får väl se hur denna upplevelse blir. Undrar om jag börjar gråta?? Nu fick jag reda på att min morbror skulle komma och hämta oss kvart över 1.. herregud, trodde han skulle komma 12.. Nu kanske jag hinner åka in till stan och sola :D ! wohoo ska kolla bussarna nu!

Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det var inte en tjej på bilden :) hehe...Kollade på Carros blogg och då var det ett annat kort på honom där :P hihi

Postat av: Sabina

hahaha ja okeii :)

2007-04-25 @ 20:41:00
URL: http://yoosiintiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback